Squid a datum/cas v logu...

Linux Conference lin na ester.economia.cz
Pátek Listopad 13 00:50:18 CET 1998

Zdravim,

presel jsem s RH3.0.4 na RH5.0 (viz prispevky "Hackersky utok - lrklogin"
;-) ), k nemu je pribalen i squid-1.1.20. A s timto squidem prisel
problemek, ktery se nevyresil, ani kdyz jsem presel na nejnovejsi
squid-2.0...
(Mmch. je verse 2.0 kvalitativne odlisna od rady 1.1.X ?)

O co jde?

Az dosud jsem byl zvykly v logu, kde se zaznamenavaji dotazy vnitrnich
pocitacu (tedy access.log, ci squid.access), pozorovat na druhem miste v
kazdem radku (prvni byla prislusna IP adresa vnitrniho pocitace)
polozku data a casu v tomto tvaru:
[31/Oct/1998:09:02:56 +0100]

Nyni se vsak situace v tomto logu zmenila. IP adresa je az na miste
tretim, na miste druhem je zjevne velikost stahovaneho bloku, a na prvnim
miste lze najiti neco takoveho:
910913541.763
910913542.556
910913543.491
Dle frekvence, a velikosti tohoto cisla soudim, ze se jedna o Unixovy
odpocet vterin (r.1970 pocinaje)...
...docela rad bych se vratil k puvodnimu ("lidstejsimu" ;) ) casovemu
zapisu, lec ve squid.conf jsem prislusnou polozku neodhalil...je-li to tam
vubec?

					dekuji
						Lukas Horalek,
						HN, Economia, a.s.