RedHat x Slack

Michal Vitecek fuf na fuf.sh.cvut.cz
Pátek Listopad 13 16:32:20 CET 1998

> nechci nejak rozdmichavat diskusi, ale pokud na jakykoli system
> "namlatite" nejaky tar.gz balik, tak v nem stejne ten "bordel" mit
> budete. Ale jedno mi neni jasne - proc tam chcete davat tar.gz?
> Vyrobte si RPM balik sam, pokud jeste neni o cemz bych si dovolil
> myslim ze velice uspesne pochybovat.

   super :) ja si budu stahovat tar.gz, pak si z toho udelam srpm to si
 nainstaluju, zkompiluju a hura!! presne takhle si predstavuju vyhodu rpm :))))

> Totez plati i po s/RPM/deb/ - je to obecne. Je to pouze otazkou
> managmentu systemu, jestli v nem "bordel" je nebo ne. Nesouvisi to
> primo s primarnim formatem instalovanych baliku (ted samozrejme
> opomijim tar.gz protoze to _NENI_ vhodny format pro spravu a vubec i
> distribuci systemu.)

   o tom bych nanejvyse pochyboval - podivejte se, slackware podporu baliku
 ma (viz pkg_tool), freebsd, openbsd pouzivaji pkg_add, pkg_delete apod (a
 zavislosti tam vyreseny jsou = upozorni vas to, ze chybi ten a ten balik
 == stejna ucinnost jako u rpm).

> Ale abych si taky rypnul... Co rikate tomu, ze Slackware 3.6 je
> postaveny na libc5? Muj nazor na to je, ze Patrick uz chysta pochovani
> Slackwaru, protoze pochopil, ze kvalitni distribuci opravdu nezvladne
> jeden clovek. Jsem pouze zvedav, kterou distribuci si zvoli pote...

   ja s pokracovanim lib5 naprosto souhlasim, jde mi predevsim o stabilitu a
 velkou (binarni) kompatibilitu. nektere programy proste na glibc
 nerozjedete ani nahodou. slackware se takto posouva ke vetsi
 kompatibilite a stabilite (libc5 je odzkousena velice dobre za ty roky).
 myslim, Patrick velice dobre vi, co dela a s prechodem na glibc2 jeste
 nejakou tu dobu pocka (tak az bude kernel 2.2.15? :))

   jinak si myslim, ze tato diskuse je naprosto bezpredmetna, protoze tady
 prevladaji redhatisti a vetsina ceskych linuxovych guru vse poskytuje
 (BOHUZEL) (vetsinou) v rpm. proste zalezi na tom, jestli si clovek chce
 vybrat, kam se bude kde co instalovat a vybrat si z hafa moznosti
 konfigurace.
--
			fuf

 BillGates [bgates na www.microsoft.com] has joined #LINUX
 mode/#linux [+b BillGates!*@*] by DoDad
 BillGates was kicked off #linux by DoDad (banned: We see enough of Bill
          Gates already.)