RedHat x Slack

Pátek Listopad 13 23:58:12 CET 1998

On Fri, 13 Nov 1998, Michal Vitecek wrote:

>    jinak si myslim, ze tato diskuse je naprosto bezpredmetna, protoze tady
>  prevladaji redhatisti a vetsina ceskych linuxovych guru vse poskytuje
>  (BOHUZEL) (vetsinou) v rpm. proste zalezi na tom, jestli si clovek chce
>  vybrat, kam se bude kde co instalovat a vybrat si z hafa moznosti
>  konfigurace.

Drzel jsem se mimo, ale zrovna ted mam naladu tak se zapojim :)

<irony><flame>
Naprosto souhlasim s tim, ze je ta diskuse bezpredmetna, kdyz je postavena
na zakladnim problemu "redhatisti na utlacuji". Do toho, jaka distribuce
se mi libi nebo ne mi nema nikdo pravo kecat, dokud vuci te osobe nemam
nejake zavazky (napr. financni). Jestlize nejaky "guru" (mimochodem,
jestli je RH spatny a XY dobry, proc jsou guruove redhatisti a XYtisti?)
neco ve svem volnem case vyrobi a poskytne verejnosti jako rpmko, tak je
to jeho vec. Jestlize se to nekomu nelibi, tak at si pomoci patricneho
nastroje ze zdrojoveho rpmka vybali "univerzalni format" .tar.gz a
zkompiluje si to, pripadne tu zkompilovanou verzi vystavi pro sve
soukmenovce (mezi nami snad neni zadny cesky profesor Bernstein <g>).
Jestli ma dojem, ze by to nezvladl, pak muze napriklad vejit ve znamost
s nekym, kdo je to ochoten udelat jinak nez ve svem volnem case a
dohodnout se, za jaky mesec zlataku to udela za nej. (princip "lusers
pay for not being hackers" <g>)
</flame></irony>

--Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Czech Telecom--http://www.bojkot.cz ]
"spt Telecom... ted zdrazujeme zitrek!" [ Engl. lang. info-- .../english/ ]