problem s instalaci RH 5.1

Martin Ler ler na pr-consulting.cz
Pátek Listopad 13 19:57:12 CET 1998

Vazeni, omlouvam se ale doufam ze mi nekdo helpne, pokud nechcete pomoct
tak rovnou preskocte tento mail.

sem totalni zacatecnik - Mac user. Chci server, na kterem bych mohl radit.
Mam ted masinu 486/66, na kterou se snazim narvat RH 5.1 z CD od cpressu.
Bohuzel, po pokusech o instalaci 5.0 mi to nedetekovalo Ehthernet kartu
(3Com 3c905) a vubec se to chovalo divne. Bohuzel ani pokus o instalaci 5.1
RH se nesetkal s vetsim nadsenim - nedari se provest ani instalaci - pada s
hlaskou recived signal 11 a to nahodne na libovolnem miste instalace - tedy
kdyz to tam pere soubory - jednou pri filesystem jindy pred koncem.
Predpokladam, ze to bude HW konflikt, ale netusim jak vazny a zda li
odstranitelny jinak nez likvidaci PC (diky Macum mi veci jako IRG atp. moc
nerikaji). Toz tolik, pokud by se nekdo chtel moji malickosti zabyvat a
poradit mi, budu nesmirne vdecny ("jo, linux to je ted pohoda, spustis
instalaci a jedes...";))
BTW, cpress dal na CD archiv teto konference, OVSEM v tak zprasene podoboe
ze se neda pouzit - chyby tam vsechny soubory index.html ;))
a kdo my poradi RTFM tak zadny instal-troubleshooting sem nenasel :(.

Velmi dekuji za pripadnou pomoc.
MaLer