<-- Re: ISDN rozhrani

Jiri Kucik kucik na avonet.cz
Pondělí Listopad 16 11:50:02 CET 1998

On Fri, 13 Nov 1998, Petr Savinec wrote:

> 1. Karta mi zabere irq=15, coz je blbe, protoze by tam melo
> byt IDE sekun. (CDROM). Coz bych mel vyresit asi v 'lilo.conf'
> prikazem append ....

Ja mam podporu ISDN v modulech, takze mam v /etc/conf.modules

  options hisax type=3 protocol=2 io=0x180 irq=12

> 2. Jadro tedy kartu inicializuje, ale neco to napise o tom, ze nema
> nastaveny ... prenosovy protokol. (bohuzel ted nesedim u serveru ... nevim
> presne)

Protokol D-kanalu nebo layer-2 protokol? Ten prvni nastavuju vyse uvedenym
radkem v /etc/conf.modules (protocol=2, coz znamena EuroISDN), ten druhy
se nastavuje pomoci isdnctrl (coz je utilitka z ISDN4Linux tools, kde to
hledat je v /usr/src/linux/Documentation/isdn), na nasich linkach je
_nutno_ pouzit HDLC protokol, napis tedy

  # isdnctrl l2_prot ippp0 hdlc

> Potreboval bych nastaveni kernelu (ISDN) a popsat dalsi konfiguracni
> postup. Mam zkusenosti s diald a ppp (coz na zde spolehlive chodi) ... proto
> jsem ocekaval, ze v systemu najdu nejaky device, ktery prislusi ISDN
> rozhrani (analogicky k napr. cua1, ttyS1) ....

Zalezi na distribuci. Pokud ta tvoje tyto devices nevytvori, vytvori ti je
jeden skript z ISDN4Linux tools). Anebo muzes zkusit mknod.

--
Jiri Kucik, kucik na avonet.cz