RedHat x Slack

Ales Horak ALES na rupnw.upol.cz
Pondělí Listopad 16 08:39:38 CET 1998

Kdyz jsem tento thread vyvolal, tak se pokusim ho ukoncit posledni
otazkou.
Da se RedHat nainstalovat z dosovske partition (tak jako slackware) ??

Neni mi jasne, jak distribuci na dosovsky disk dostat, (kvuli dlouhym
nazvum).

Pokud to opravdu nejde, je to v mem pripade pro RedHat dost velke
minus.

PS. Prosim jenom zadne vasne - ja se opravdu jenom hloupe ptam a
snazim se nejak rozhodnout, v cemz mi dosavadni prispevky zatim moc
nepomohly :)

   Diky a hezky den

--

                                     Ales Horak