Mail forwarding

Robert Toth robert na kiss.sk
Pondělí Listopad 16 10:41:58 CET 1998

You wrote:
> Vazeni znalci sendmailu,
>
> Mam nasledujici (mozna trivialni) problem:
>
> LAN naseho pracoviste potrebuji pripojit k intranetu cele
> firmy.Vsechny maily z LAN budou posilany na lokalni mailserver,
> ktery je bud doruci lokalne nebo preda hlavnimu firemnimu
> mailserveru, ktery se postara o dalsi doruceni bud v ramci
> firmy nebo na Internet.
>
> Zatim jsem v sendmail.cf v pravidle S0 zmenil:
>
> R$* < @$* > $*		$#esmtp $@ $2 $: $1 < @ $2 > $3
>
> na:
>
> R$* < @$* > $*		$#esmtp $@ mail.firma.cz $: $1 < @ $2 > $3
> [...]

- pokial mate sendmail-8.8.7 ( myslim ) a novsi, treba v file.mc pre Vasu
konfiguraciu dopisat nasledovne:

define(`SMART_HOST',`mail.firma.cz')dnl   ( nie je treba prepisovat S0 )
define(`confSERVICE_SWITCH_FILE',`/etc/service.switch')dnl  (napr.)

- pokial mate starsi tak aj:

FEATURE(nodns)dnl

- do /etc/service.switch

hosts	files

- do /etc/hosts

172.17.xx.xx	mail.firma.cz

a malo by sa to rozbehnut ...

Robert Toth
KISS Ltd.  (Kochman Information Systems & Services)
Janotova 15                   Tel  : +421-7-65423366
84105 Bratislava              Fax  : +421-7-65428828
Slovak Republic               Email: Robert.Toth na kiss.sk
=========   NeXTmail & MIME welcome!  ==================