ipxd + redhat

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Pondělí Listopad 16 17:21:30 CET 1998

Arnost Malek <malek na gyrec.cz> writes:

> Dobry den,
>
>   ptal jsem se tady na ipx + linux. Rada znela, zda mi bezi ipxd. Jo,
> tady byl problem. Nebezi. Ale muj problem pokracuje. Snazil jsem se ho
> stahnot ze site a prelozit, ovsem at jsme stahl cokoli, tak pri prekladu
> dojde k chybe a tudiz nic nefunguje. Muze mi nekdo poradit, kde se da
> sehnat funkcni ipxd? Mam redhat 5.1 2.0.32. Diky.

Pokud jsou zdrojaky psany pro libc-5, a vy mate glibc-2, pak je treba zamenit
vkladani souboru linux/ipx.h za netipx/ipx.h. To byl treba muj problem.
Chyba se projevovala tim, ze prekladac neznal typy __u16, __u32, ...

Pokud ale existuji potrebne baliky v rpm, pak je asi lepe je nainstalovat
z rpm.
					Vlada

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Adress:  U nove skoly 292                                         *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *