ipxd + redhat

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Úterý Listopad 17 01:20:54 CET 1998

Vladimir Michl Mon, Nov 16, 1998 at 05:25:30PM +0100 pise:

> Pokud jsou zdrojaky psany pro libc-5, a vy mate glibc-2, pak je treba zamenit
> vkladani souboru linux/ipx.h za netipx/ipx.h. To byl treba muj problem.
> Chyba se projevovala tim, ze prekladac neznal typy __u16, __u32, ...
>
> Pokud ale existuji potrebne baliky v rpm, pak je asi lepe je nainstalovat
> z rpm.
> 					Vlada

tusim caldera to mela v rpm, ale je tam pomaly pristup (alespon z TEN34-CZ z
brna urcite). ja jsem stejny problem resil tak, ze jsem zrusil nejake std.
includy a pak jsem si udelal vlastni #define mezi u16 a __u16 atp.
no a nakonec kdyz to jeste kricelo na nejakem divnem struct cosi, tak jsem
pred to cosi vrazil __ (protoze se mi to libi) a najednou to slo prelozit a
routuje to.

milan
Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63