Prestal mi fungovat SMART_RELAY v sendmailu pres IOL(Telecom)

David Sauer davids na iol.cz
Pondělí Listopad 16 20:43:40 CET 1998

    Roman> Postu schranuji v sendmailu (8.8.5) a po pripojeni na internet ji
    Roman> odesilam pomoci sendmail -q pres SMART RELAY mail.telecom.cz . Od dneska
    Roman> mi bez jakekoliv zmeny konfigurace prestalo fungovat posilani, kdyz
    Roman> vyzkousim rucne sendmail -q -v, ani se nespoji s mail.telecom.cz, ale
    Roman> kdyz dam telnet mail.telecom.cz smtp, ozve se mi normalne jejich mail
    Roman> server. Kdyz odesilam bez SMART RELAY, vse funguje (ale pomaleji, nebot
    Roman> se spojuje primo s servrem adresata dopisu). Kdyz si dam sendmail s
    Roman> debug, vypise hromadu hlasek, ale stejne se zase zastavi a po case
> [...]

Mam stejny problem, ale nemyslim si, ze by to byl problem
sendmailu. Zkusim zavolat na telecom ...

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)