Prestal mi fungovat SMART_RELAY v sendmailu pres IOL(Telecom)

Roman LISZKA liszak na usa.net
Pondělí Listopad 16 19:39:58 CET 1998

Postu schranuji v sendmailu (8.8.5) a po pripojeni na internet ji
odesilam pomoci sendmail -q pres SMART RELAY mail.telecom.cz . Od dneska
mi bez jakekoliv zmeny konfigurace prestalo fungovat posilani, kdyz
vyzkousim rucne sendmail -q -v, ani se nespoji s mail.telecom.cz, ale
kdyz dam telnet mail.telecom.cz smtp, ozve se mi normalne jejich mail
server. Kdyz odesilam bez SMART RELAY, vse funguje (ale pomaleji, nebot
se spojuje primo s servrem adresata dopisu). Kdyz si dam sendmail s
debug, vypise hromadu hlasek, ale stejne se zase zastavi a po case
vytimeoutuje. Nejsem z toho moc chytry, a tak se ptam, zda-li podobny
problem postihl i nekoho jineho z teto konference pouzivajici IOL? Sice
jsem uz zkousel preinstalaci, ale pouze sendmailu, ale mozna je neco
jineho shnileho.
Sendmail nejak overuje MX zaznam, jak zjistim, zda-li je u IOL vse
nastaveno dobre, nebo ze to tam rozvrtali a ted to nefunguje a pripadne
tento problem vysvetlit jejich technikum?

P.S. Rady pouzij jineho providera neberu.
Ing. Roman LISZKA				NewCom Trinec
mailto: newcom na telecom.cz			Jablunkovska 241
tel.+fax.: +420 659 21018			739 61 Trinec 1
http://web.telecom.cz/newcom			Czech Republic