Jaky zvolit MTA pro dial-up ? (2).

David Sauer davids na iol.cz
Pondělí Listopad 16 20:27:45 CET 1998

    LP> Ja jsem uspesne rozhybal sendmail/fetchmail.  Bylo to size hodne studovani
    LP> v anglictine i C, ale nechalo se.  Zakladni postreh je, ze musite
    LP> zkompilovat sendmail s optionem, aby nepouzival DNS (snad nejake -D
    LP> NOBIND).  Da se to dohonit v README.

   Pouzivam standardni sendmail/fetchmail a slape bez nejakych
   problemu. Problem bude asi se sendmailem a tak prikladam jeho
   iol.mc (pro posilani mailu na IOL), ale uprava je trivialni. Verze
   8.9.1.

divert(-1)dnl
include(`../m4/cf.m4')dnl
define(`confDEF_USER_ID',``8:12'')dnl
define(`confDEF_CHAR_SET', `iso-8859-2')dnl
define(`SMART_HOST', `kerberos.telecom.cz')dnl
define(`confMAX_HOP', `50')dnl
FEATURE(nocanonify)dnl
define(`PROCMAIL_MAILER_PATH',`/usr/bin/procmail')dnl
OSTYPE(`linux')dnl
undefine(`UUCP_RELAY')dnl
undefine(`BITNET_RELAY')dnl
FEATURE(use_cw_file)dnl
FEATURE(local_procmail)dnl
FEATURE(masquerade_envelope)dnl
FEATURE(genericstable)dnl
FEATURE(always_add_domain)dnl
MAILER(procmail)dnl
MAILER(smtp)dnl

 Prepis adres z lokalnich david na localhost na davids na iol.cz zajistuje
 genericstable. cw_file mam pro pripadne zmeny jmena meho stroje (jako
 dial-up si muzu vybrat ...)

    LP> Pak uz jen konfiguraci se smart_host (pres m4 makra - mluvim o 8.8.x),
    LP> smart hosta dat do /etc/hosts, zmenit poradi resolvingu

Smart host neni v /etc/hosts a funguje to ... v pripade pripojeni posle
maily rovnou, jinak radi do fronty.

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)