Jaky zvolit MTA pro dial-up ?

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Listopad 17 08:29:27 CET 1998

> pokud mate alespon 28800 modem doporucuji 1500, jinak vas to bude zdrzovat
> Z.
tak toto by som nedoporucoval nikomu. vidim, ze dotycny nema sajnu co je
to 1500. Velkost 1500 sa dava pre velke rychle spojenia (napr. ethernet
10Mb). MTU je na to aby sa praveze na male spojenia nedavalo take velke
cislo....lebo ak ma kuskovat na take velke kusy a pritom nieco spadne
alebo sa nespoji a zase to posiela, tak je lepsie ked to posiela po
mensich kusoch a skor sa sprava prijme. Ono dost zalezi na kvalite linky,
lenze ta nikdy nieje taka aku by sme chceli. a preto ja soobne by som nad
600 ani neskusal ist. Podla mna optimalne by to malo byt od 300 do 500.

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/