gcc na vzdalenem disku

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Úterý Listopad 17 08:41:57 CET 1998

On Mon, 16 Nov 1998, Alexandr Malusek wrote:

> Obvykle se to dela tak, ze se pusti:
> $ ./configure --prefix=/konecne/umisteni

no jo,on root na stanici  neni totozny s rootem na nfs disku a z ruznych
duvodu neni ochota zpristupnit tentodisk i pro ostatni uzivatele (lezi tam
Oracle a podobna svinstva)

 udelal jsem

	./configure --prefix=/usr/local/gcc-2.7.2.3 && make && make
	install && tar -cvf blabla-ten-spravnej-adresar

	a pak jsem to ftipnul na server a roztaroval do kyzeneho adresare

> kde adresar /konecne/umisteni je ten, kde to chcete mit. Konkretni
> dataily uz nejak domyslite.

jak uz jsem psal, binarky cc1 a cplus se po kompilaci neobjevili

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"      pizl na max.af.czu.cz     "