prenesene data

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Úterý Listopad 17 14:55:14 CET 1998

On Tue, 17 Nov 1998, Petr Simek wrote:

> Pokud by to snmpd umelo prevzit ty data. Nevite jsteli to nejak nejde ?
> To snmp ma vyhodu ze to zase muzete monitorovat treba pomoci mrtg a mate
> to prehlednem grafu jak se meni zatez v pribehu dne.

   Jestli se nemylim, tak snmpd umi brat informace z ipfwadm rules. Stejne
se mi to moc nezdalo, tak jsem si napsal jednoduchy skriptik v AWKu, ktery
to z ip accountingu vytahne a preda MRTG.

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Ceske mladeze 8
IRCnet:    Borek @ #usti                  Usti nad Labem, 40096
talk:      borek na ishtar.ujep.cz           The Czech Republic
PGP keyid: 9DD1C54D   ICQ: 10139578       tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========