prenesene data

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Listopad 17 22:27:58 CET 1998

On Tue, 17 Nov 1998, Borek Lupomesky wrote:

>    Jestli se nemylim, tak snmpd umi brat informace z ipfwadm rules. Stejne
> se mi to moc nezdalo, tak jsem si napsal jednoduchy skriptik v AWKu, ktery
> to z ip accountingu vytahne a preda MRTG.

Vyzkousel jsem to s accountingem a je to lepsi. Mam statistiku z CISCO routeru
z ethernetu naproti kteremu je ethernet Linuxu. Ale preci jenom se porad trochu
lisi - Linux rika 280kB/sec a CISCO rika 240kB/sec . Ale to uz je drobna
odchylka. Pouzil jsem accounting pravidla popsana v man snmpd -

        ipfwadm -A in -a -P all -S 0.0.0.0/0 -D 0.0.0.0/0 -W eth0
        ipfwadm -A out -a -P all -S 0.0.0.0/0 -D 0.0.0.0/0 -W eth0

Ja na tom interfejsu provozuji take IPX. Nevite jestli bude ten accounting
zahrnovat take prenesene IPX packety ?