gcc na vzdalenem disku

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Úterý Listopad 17 18:05:50 CET 1998

On Tue, 17 Nov 1998, Alexandr Malusek wrote:

> Mate-li na ten NFS server alespon nejaky pristup, muzete tam udelat
> symbolicky link
>
> ln -s /nejaky/lokalni/adresar /konecny/adresar
>
> Kdyz pak budete na NFS klientovi instalovat do "/konecny/adresar",
> pujde Vam to na lokalni disk NFS klienta. Tam to zabalite a prenesete
> na NFS server.  Pak odstranite symbolicky link, vytvorite
> "/konecny/adresar" a v nem to rozbalite.

jo, to je dobra myslenka

> Nejak mi v tom schazi faze "less INSTALL" - mozna jste ji jen neuvedl.
> Je tam popsano, ze fazi kompilace je vice, ne jen "make". Pokud tohle
> sdelite cloveku, ktery gcc instaloval 20x, urazi se. Pokud to reknete
> nekomu, kdo gcc jeste neinstaloval, bude se divit. Co ja vim, kolikrat
> jste gcc instaloval ...

no, me instalace gcc aspol. se daji spocist na prstech jedne ruky, ale
prvni, co jsem udelal bylo vskutku 'more INSTALL'. Nejak jsem uz z
instalaci naslepo vyrostl.

Pro zprijemneni diskuse musim uvest, ze jsem nasel (zrejme chodivy)
binarni balik pro tuto platformu, takze snad se mi to povede nejak spatlat
dohromady, aby si chudaci studenti mohli zkouset fork() v nekonecnym cyklu
;-)

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"      pizl na max.af.czu.cz     "