jak udelat demona reagujiciho na klavesu?

Pavel Machek pavel na bug.ucw.cz
Úterý Listopad 17 22:24:10 CET 1998

Ahoj!

>  > Zajimalo by mne, jak udelat v Linuxu program bezici na pozadi, ktery by
>  > se aktivoval stiskem nejake kombinace
>  > klaves (jako rezidnetni program v DOSu)
>  > Nemate nekdo nejaky napad?
>
> Pokud Vam staci jeden takovy daemon, da se pouzit klavesa Spawn_Console,
> ktera se da mapovat na konzoli v souborech /usr/lib/kbd/keytables/*.map
> (RH4.2). Syntaxe je snad intuitivni.

Neco takoveho by mel umet keylink, ktery jsem udelal prave z
takovejchhle duvodu (ted tam mam mimo jine emulaci mysi na
klavesnici...).

>  Kdyz je takova klavesa zmacknuta, zachyti ji INIT a spusti to, co je ne
> konci radku v /etc/inittab, ktery zacina 'kb:', viz treba
> kb::kbrequest:/bin/bash -c 'sleep 1; echo -n "^[[?22h"'
>  Takto mam udelane zhasinani displeje na pozadani (jeste byl potrebny jeden
> maly jaderny patch). Vy muzete treba poslat nejaky signal nejakemu pid, ktery
> bude ulozen v nejakem souboru... 8-)

Hmm, tak to ja uz mam zhaseni displaye primo v kernelu ;-).

									Pavel
--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).