RedHat x Slack

Michal Vitecek fuf na fuf.sh.cvut.cz
Středa Listopad 18 11:17:50 CET 1998

On 18 Nov 1998, Tibor Pittich wrote:
> stabilita si ruku podava s bezpecnostou, a netvrdil by som ze libc5 je
> zrovna najbezpecnejsia, nehovoriac o programoch, ktore su s nou
> zlinkovane.... vid libc5 buffer overflow:
> http://news.freshmeat.net/1998/11/13/#910995738

 z tohoto clanku vybiram:
   A buffer overflow has been identified in all versions of the libc 5
   packages shipped with Red Hat Linux.
 myslim, ze je to prave RH, ktery si meni i libc, takze bych se vubec
 nedivil, kdyby to byl buffer overflow zpusobeny jejich chybou.
 navic se na bugtraqu nic neobjevilo (alespon jsem si toho nevsiml), takze
 jsem klidny.

--
			fuf

 BillGates [bgates na www.microsoft.com] has joined #LINUX
 mode/#linux [+b BillGates!*@*] by DoDad
 BillGates was kicked off #linux by DoDad (banned: We see enough of Bill
          Gates already.)