RedHat x Slack

Středa Listopad 18 10:29:42 CET 1998

Dna Fri, 13 Nov 1998 ste napisali:

Dobry den
> ja s pokracovanim lib5 naprosto souhlasim, jde mi predevsim o
> stabilitu a velkou (binarni) kompatibilitu. nektere programy proste
> na glibc nerozjedete ani nahodou. slackware se takto posouva ke vetsi
> kompatibilite a stabilite (libc5 je odzkousena velice dobre za ty roky).
> myslim, Patrick velice dobre vi, co dela a s prechodem na glibc2 jeste
> nejakou tu dobu pocka (tak az bude kernel 2.2.15? :))
stabilita si ruku podava s bezpecnostou, a netvrdil by som ze libc5 je
zrovna najbezpecnejsia, nehovoriac o programoch, ktore su s nou
zlinkovane.... vid libc5 buffer overflow:
http://news.freshmeat.net/1998/11/13/#910995738
mohli by sa k tomuto zavaznemu problemu prosim vyjadrit odbornici?
nemam zial cas sledovat dianie tento tyzden, pretoze ako clen
pripravneho vyboru SKLUG pomaham makat na stanovach a spol. (sorry, za
offtopic). zjavne problem nepotesi uzivatelov RH4.x a tiez
Slackweristov, takze pred otazkou bezpecnosti sme si vsetci rovni...

> jinak si myslim, ze tato diskuse je naprosto bezpredmetna, protoze
>tady prevladaji redhatisti a vetsina ceskych linuxovych guru vse
suhlasim s Ondrejom ako aj s touto poznamkou, nema zmysel vadit sa na
tom, ze "mne sa paci ten, lebo ma modro-cervene menu pri konfiguracii" a
spol.

s pozdravom
--
Tibor Pittich