Jaky zvolit MTU pro dialup bylo:Re: Jaky zvolit MTA pro dial-up ?

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Středa Listopad 18 16:45:06 CET 1998

>nuz ja sa riadim asi tym, nie kto co povedal, ale ako to funguje.
>Je to presne v tom aka je kvalita linky. Lenze myslim, ze u nas taka
>kvalita nie je a podla vlastnych skusenosti si nemozem dovolit povedat
>,aby sa davalo MTU vacsie ako 576. Sak to je samovrazda :-)

ovsem existuji WWW servery, ktere mi pri nastavenem malem MTU odmitaly
poslat data
(browser jen hlasil Document contain no data - spojeni se ukoncilo aniz by
server neco poslal)

Proc se to delo nevim (asi nastaveni nekterych routeru po ceste)

Zdravi
D. Toman