Jaky zvolit MTU pro dialup bylo:Re: Jaky zvolit MTA pro dial-up ?

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Listopad 19 07:45:04 CET 1998

> ovsem existuji WWW servery, ktere mi pri nastavenem malem MTU odmitaly
> poslat data
> (browser jen hlasil Document contain no data - spojeni se ukoncilo aniz by
> server neco poslal)
tak ja k tomuto poviem svoju osobnu skusenost. zakaznik sa pripaja 28.8
modemom cez pevnu linku. na strane nasej (cisco) bolo MTU 552 . No ale na
ich strane sme nevedeli kolko maju. A co z toho bolo. K nim isli data bez
problemov ale od nich..preslo ani nie 512b a koniec nepreslo nic.
Takze ma napadlo, ze asi budu mat MTU 1500. Kedze je to default hodnota.
Sahlo sa do zdrojovuch suborov a zmenilo sa to vsetko na 300. Aj na ciscu.
A uz ziadne problemy neboli. Takze tolko moja skusenost ohladne MTU.

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/