Instalace problem

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Čtvrtek Listopad 19 06:45:24 CET 1998

Ahoj,

     mam takovej dotaze jestli se nekomu nestalo neco podobneho jako me.

Instaloval jsem R.H 5.1 na notebook Compaq Aero ale nenainstaloval :((((
instalak se me zeptal jsetli chci podporu SCSI disku rekl jsem ze ne a on
na to ze si mam pustit fdisk nebo druida ale pri pokusu o jejich spusteni
se mi vysmal ze nemam zadny disk ackoliv pri bootu ho identifikoval spravne
a IDE at IRQ14 nasel taky. Nevite nekdo proc ??. Dost blba otazka co.
Problem jsem vyresil tak ze jsem nainstaloval Slackware, ale presto by me
zajimalo proc?

                                                                       Cau
Sam

PS: Nemate nekdo nainstalovanej Oracle for Linux.