Instalace problem

Ludvik Vlcek noel na beta.cvnet.cz
Pátek Listopad 20 10:44:12 CET 1998

Vlk# Ahoj,
Vlk#
Vlk#      mam takovej dotaze jestli se nekomu nestalo neco podobneho jako me.
Vlk#
Vlk# Instaloval jsem R.H 5.1 na notebook Compaq Aero ale nenainstaloval :((((
Vlk# instalak se me zeptal jsetli chci podporu SCSI disku rekl jsem ze ne a on
Vlk# na to ze si mam pustit fdisk nebo druida ale pri pokusu o jejich spusteni
Vlk# se mi vysmal ze nemam zadny disk ackoliv pri bootu ho identifikoval spravne
Vlk# a IDE at IRQ14 nasel taky. Nevite nekdo proc ??. Dost blba otazka co.
Vlk# Problem jsem vyresil tak ze jsem nainstaloval Slackware, ale presto by me
Vlk# zajimalo proc?
Vlk#
Pred casem jsem se na identicky  problem v konferenci ptal. Neni
nahodou ten Compag nejaka 486 (neznam compaqy). Takze na me to dela
dojem, ze by se mohlo jednat o nejaky roblem okolo chipsetu.
Me to presne totez udela na starsi 486 s deskou OEM od Aceru a na
duvod jsem do dneska neprisel.

--
L.V.
jezevec