Qt a nova licence

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Čtvrtek Listopad 19 20:21:00 CET 1998

Ladislav Dobias wrote:

> A jak se lisi?

Je tam neco v tom duchu, ze pokud je neco GPL, tak to nesmi byt
prilinkovano
do komercni binarky (sdilena knihovna je OK) pokud nedas zdrojaky sveho
programu rovnez k dispozici - tohle u QT neni - je to tedy trochu vic
volnejsi - doporucuji precit si dlouhy thread v linux.debian.devel nebo
user - tam to ted premilaji ze vsech stran.

Na druhou stranu je tam jistym zpusobem limitovano sireni patchu k teto
knihovne - zatim jsem ji necetl osobne takze to jen zprostredkovavam.

No rozhodne ted to bude zajimave - protoze spousta developeru co delali
KDE preslo na GNOME a jsem ted zvedav kdo kam se vrati nebo u ceho zustane

--
                      Good programmers know what to write.
                  Great ones know what to rewrite (and reuse).