Qt a nova licence

Kristof Petr Petr_Kristof na fce.vutbr.cz
Pátek Listopad 20 10:02:27 CET 1998

Zdenek Kabelac wrote:

> Je tam neco v tom duchu, ze pokud je neco GPL, tak to nesmi byt
> prilinkovano
> do komercni binarky (sdilena knihovna je OK) pokud nedas zdrojaky sveho
> programu rovnez k dispozici - tohle u QT neni - je to tedy trochu vic
> volnejsi - doporucuji precit si dlouhy thread v linux.debian.devel nebo
> user - tam to ted premilaji ze vsech stran.
>
> Na druhou stranu je tam jistym zpusobem limitovano sireni patchu k teto
> knihovne - zatim jsem ji necetl osobne takze to jen zprostredkovavam.

IMHO, tento zpusob je nyni doporucovan pro Open Source(tm).
Umoznuje udrzovat jakysi prehled, co je puvodni distribuce
a co je modifikace jednotlivych vendoru.

> No rozhodne ted to bude zajimave - protoze spousta developeru co delali
> KDE preslo na GNOME a jsem ted zvedav kdo kam se vrati nebo u ceho zustane

Presneji receno, odesli ti, co neumeji programovat objektove ;-)

        pk