Prestal mi fungovat SMART_RELAY v sendmailu pres IOL(Telecom)

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Čtvrtek Listopad 19 20:34:19 CET 1998

Roman LISZKA (liszak na usa.net) wrote:
: Postu schranuji v sendmailu (8.8.5) a po pripojeni na internet ji
: odesilam pomoci sendmail -q pres SMART RELAY mail.telecom.cz . Od dneska
: mi bez jakekoliv zmeny konfigurace prestalo fungovat posilani, kdyz
: vyzkousim rucne sendmail -q -v, ani se nespoji s mail.telecom.cz, ale
: kdyz dam telnet mail.telecom.cz smtp, ozve se mi normalne jejich mail
: server.

Stalo sa mi pred par dnami to iste, adresat bol v redhat.com
(MX mail.redhat.com), telnet mail.rehat.com 25 bez problemov,
dtto na mail.eunet.sk, dig mail.rehat.com ANY taktiez,
sendmail -q -v niekde tvrdne a potom timeout.

RedHat 5.2, sendmail 8.8.7, provider slovensky EUnet,
smarthost u neho, v resolv.conf dva nameservery. Druhy
den to islo bez problemov.

Podozrieval som upgrade na RH 5.2, ale ak sa vam to stalo
bez zmeny konfiguracie, tak to tym nebude.

Zdravi
--
				Stano