Prestal mi fungovat SMART_RELAY v sendmailu pres IOL(Telecom)

Roman LISZKA liszak na telecom.cz
Pátek Listopad 20 09:11:29 CET 1998

Roman LISZKA (liszak na usa.net) wrote:
> Postu schranuji v sendmailu (8.8.5) a po pripojeni na internet ji
> odesilam pomoci sendmail -q pres SMART RELAY mail.telecom.cz . Od dneska
> mi bez jakekoliv zmeny konfigurace prestalo fungovat posilani, kdyz
> vyzkousim rucne sendmail -q -v, ani se nespoji s mail.telecom.cz, ale
> kdyz dam telnet mail.telecom.cz smtp, ozve se mi normalne jejich mail
> server.

No nakonec jsem nainstaloval sendmail 8.9.1, nastavil konfiguraci a
zacalo to fungovat, ale jestli to nahodou mezitim neopravili u nich to
nevim.
Podle diskuse o MTU jsem si take snizil MTU na 576, ale ouha, prestalo
zase vse fungovat, (i telnet) takze MTU nenastavuji, samo se nastavi
na 1500 a vse funguje.

Ing. Roman LISZKA				NewCom Trinec
mailto: newcom na telecom.cz			Jablunkovska 241
tel.+fax.: +420 659 21018			739 61 Trinec 1
http://web.telecom.cz/newcom			Czech Republic