Prestal mi fungovat SMART_RELAY v sendmailu pres IOL(Telecom)

David Sauer davids na orfinet.cz
Pátek Listopad 20 05:14:51 CET 1998

    Roman> Postu schranuji v sendmailu (8.8.5) a po pripojeni na internet ji
    Roman> odesilam pomoci sendmail -q pres SMART RELAY mail.telecom.cz . Od dneska
    Roman> mi bez jakekoliv zmeny konfigurace prestalo fungovat posilani, kdyz
    Roman> vyzkousim rucne sendmail -q -v, ani se nespoji s mail.telecom.cz, ale
    Roman> kdyz dam telnet mail.telecom.cz smtp, ozve se mi normalne jejich mail
    Roman> server. Kdyz odesilam bez SMART RELAY, vse funguje (ale pomaleji, nebot
    Roman> se spojuje primo s servrem adresata dopisu). Kdyz si dam sendmail s
    Roman> debug, vypise hromadu hlasek, ale stejne se zase zastavi a po case
> [...]

Uz nevim, problem je asi v DNS, viz. nasledujici vypis: (mailserver
mail.telecom.cz je kanonicky kerberos.telecom.cz a lezi v telecom.cz)

[david na kerberos david]$ host -l -v -t any telecom.cz
rcode = 0 (Success), ancount=2
Found 1 addresses for ns2.tel.cz
Found 1 addresses for kerberos.telecom.cz
Trying 194.228.2.1
Server failed: Premature end of data
               ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ocekaval bych spise QUERY
REFUSED, pripadne nejaky vypis ...

Ale problemum s iol bylo za posledni mesic dost a uz mame digitalni
ustrednu, nejvyssi cas pro zmenu. Pokud chcete nejake informace,
volejte zelenou linku(0800123456) a chtejte ing. Vogela (o je prehlasovane,
[fogl]), odpovida tam za domeny.
--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na orfinet.cz (mime compatible)