Java v RedHat 5.1

Ivo.Panacek na regionet.cz Ivo.Panacek na regionet.cz
Pátek Listopad 20 14:00:21 CET 1998

oto_b na krtek.buchtovi.cz wrote:

> Nejednodussi je si vzit jdk*.tar.gz .
> V kazdem RPM, ktere obsahovalo jdk, jsem nasel alespon jednu zavaznou
> chybu, kvuli ktere nechtelo JDK vubec fungovat. Vetsinou se to tykalo
> cest a nastaveni java.wrapperu. Po ctvrtem pokusu (jine verze) jsem
> si stahl tar a nainstaloval. Instalace trvala jen asi o pet minut dele,
> a narozdil od RPM jsem nemusel editovat java.wrapper a dodelavat linky.
>
> Telcontar

Nabizim vlastni rpm, vyzkouseno a chodi, slepeno z blackdown.org
prekladu s glibc, je to jdk-1.1.6-v5 a lze to najit pod
        http://ivop.regionet.cz/www/download/java

Funkcnost proverena s NetBeans 2.0. Pathy vypadaji dobre, linky tam
jsou z /usr/local/bin.
RPM verzi jdk-1.1.7-v1a jsem slepil dnes, ale k serveru se dostanu az
v nedeli vecer, takze novejsi az v pondeli (native threads nejak
zlobi).

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz