PLS HELP: VIM - nahrazovani retezcu

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Pondělí Listopad 23 15:29:08 CET 1998

Hello world!

Nasel by se mezi pritomnymi priznivci editoru vim nekdo kdo
by mi mohl poradit jak nastavit vim, aby ve VISUAL modu
bral v uvahu pouze oznaceny text a nikoli vsechny radky mezi
zacatkem a koncem oznaceni (vcetne)?

Popisu svuj problem trochu obsirneji:

Mam jeden radek textu a chci napr. aby nekolik slov bylo
napsano tucne. Oznacim je tedy ve vizualnim modu a pouziji

coz ma za nasledek tucny cely radek, tj. vec krajne nezadouci.
Lze tedy nejak prinutit vim, aby nahrazoval pouze v oznacnem
textu, nikoli celem aktualnim radku?

A jeste jeden dotaz: jak nahradim ^S (Ctrl+s) v textu (produkuje
ho t602, tusim, jako znak pro podtrzeni)? Zkousel jsem ho zadat
pomoci ^V, coz ale nejde, protoze ma funkci "Scroll Locku".
Lze ho zadat nejak jinak (zkousel jsem \023, ale to nefunguje).

Predem dekuji za odpoved

David Kuzela