glibc & Slackware

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Pondělí Listopad 23 09:26:23 CET 1998

Cau!

    Zajimalo by mne, jestli je mozne do distribuce Slackware nejak
doplnit
knihovnu glibc. RPM uz tam mam, takze by mi bodl odkaz treba na nejake
RPMko, ktere by to zaridilo. Je to realne? Jde mi jen o komletni
kopatibilitu
s tim, co je zkompilovano pro RH.

                                                  Miroslav Lednicky

--