LILO

Jiri Harcarik jiri.harcarik na instar-its.cz
Pondělí Listopad 23 09:34:56 CET 1998

Nainstaloval jsem si RH 5.1 a pak jsem si tepr instaloval Windows,
samozrejme, ze mi prepsaly LILA, ale mam bootovacku takze jsem linux najel
z ni a pak jsem napsal LILO a uz to bylo dobre. Takze se ptam staci jenom
opravdu pri podobnem problemu nabootovat z diskety a napsat lilo (jako
root) ? A da se nejak lilo konfigurovat, ale ne pres lilo a parametry, ale
nejake nabidkove menu ? Pak se mi stava v X Window, ze nekdy jde okno
maximalizovat (nebo zavrit) mysi a nekdy ne, zkousel jsem i tukat vedle ni,
jestli neni nejak posunute radkovani nebo co, v cem muze byt problem ?

S pozdravem

Jirka Harcarik