zmena velkosti partit EXT2

Robert Dobozy robo na idata.sk
Pondělí Listopad 23 15:52:22 CET 1998

On Mon, 23 Nov 1998, Miroslav BENES wrote:

> Na zmeny velikocti a umisteni partisen je dobry PQMagic. Nova verze
> (4.0) umi manipulovat i s EXT2.

No ja neviem, myslite, ze to pri "statickom*" filesysteme ako ext2fs
je, vobec ide ? A co informacie v superbloku a nejake tie meta data a tak?
To by chcelo specializovany program pod Linux. IMHO najistejsie a
najrychlejsie je:
dump -> paska (alebo iny disk)  -> reparticiovat -> restore

					Robo

* statickom v zmysle ze nie je zurnalovy a ze sa neda za jazdy menit jeho
velkost a rozlozenie na diskoch ako napr. digitalacky AdvFs.

*	INTER-DATA s. r. o.     *    Phone: +421 7 443 73 710,443 73 714 *
*	Osadna 11               *    Fax:   +421 7 44373 053             *
*831 03 Bratislava              *    E-mail: robo na idata.sk               *
*	Slovak Republic         *    http://www.idata.sk                 *