zmena velkosti partit EXT2

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Listopad 24 06:32:12 CET 1998

> No ja neviem, myslite, ze to pri "statickom*" filesysteme ako ext2fs
> je, vobec ide ? A co informacie v superbloku a nejake tie meta data a tak?
> To by chcelo specializovany program pod Linux. IMHO najistejsie a
> najrychlejsie je:
> dump -> paska (alebo iny disk)  -> reparticiovat -> restore

Jde to. Akorat je to daleko pomalejsi nez stejna operace na FAT,
protoze ma mnohem vic kroku. Sam jsem to vyzkousel !!
Naproti tomu menit swap je daleko vic v pohode - je to hotove "hned".
Asi se ta oblast jenom zarizne.

BTW: Je nejak omezena velikost swapu ? Na vic nez 133 MB se neda
natahnout. A kdybych teoreticky chtel vic, mohl bych si na swapovani
pripojit 2 swapovaci oblasti ?

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s