grab. karta s BT848

David Pospisilik davidpos na kva.pvt.cz
Úterý Listopad 24 07:08:19 CET 1998

> znamena to, ze televizi jste pod Linuxem rozchodil ?
> Jak a cim ? (URL ?)
> Co na to Xfree ?

Pred par mesici jsem rozchodil TV na karte AIMS Labs Video Highway
Xtreme (zalozena na Bt849 a tuneru Philips). Graficka karta byla S3
ViRGE generic 4Mb PCI (86C325) a pocitac Intel 166 MMX / 64MB Ram.
Bt849 ma byt o par funkci bohatsi, nez 848, ale je zpetne kompatibilni.
Driveru jsem nechal autodetekovat a nasel ji jako MIRO, ale slapala
(miro ma asi podobnou stavbu ???). Behalo to normalne v okne pod XF86 na
RH 5.1. Behalo to v "xawtv" i v jednom predkompilovanym programku (kvuli
Motifu), co jsem stahnul s tim. Adresa uz tu nekde sla, myslim ze to
bylo na "http://www.thp.uni-koeln.de/~rjkm/linux/bttv.html" nebo nekde
na nasledujicich odkazech. Behalo to na driverech, ktery byly posledni v
ty dobe (asi 6 mesicu zpet).
Nevyhodou tehle karty je cena (cca 7-8 tis. bez dane). Ma i radio, ale o
to jsem se pod Linuxem nesnazil.

Dave.