grab. karta s BT848

Pavel Formanek pavel na it.cas.cz
Úterý Listopad 24 10:58:19 CET 1998

Petr Skoda wrote:

> znamena to, ze televizi jste pod Linuxem rozchodil ?
> Jak a cim ? (URL ?)
> Co na to Xfree ?

Televizi jsem rozchodil bez problemu pomoci xawtv. To je docela dobry soft,
ktery se v posledni dobe docela rychle vyviji. V poslednich verzich
je docela dobre podporovana televize snad vsech evropskych statu.
Je vhodne si stahnout co nejnovejsi verzi - hledejte na:
http://www.thp.uni-koeln.de/~rjkm/linux/bttv.html
--
|    Pavel Formanek                     |  e-mail: pavel na it.cas.cz  |
| Institute of Thermomechanics AS CR,   |  phone:  +420-2-6605 3892 |