"Odstaveni" vadneho bloku na disku

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Úterý Listopad 24 14:06:02 CET 1998

Dobry den,

Nevite, prosim, jak bych provedl $Subj.? Mame v serveru Barracudu a
obcas mi hlasi SCSI ovladac, ze urcity (jeden) sektor nemuze cist a
operace skonci. Zkousel jsem na tom disku proves napr.
dd if=/dev/sdax of=/dev/null bs=64k, ale dojelo mi to vzdy jen k te
chybe a dal jsem se nedostal.
Da se nejak zjistit, ve kterem souboru se dotycny blok nachazi, abych ho
mohl preinstalovat? Je to zrovna partition mountovana na /usr

BTW mam dojem, ze Seagate v posledni dobe ma problemy s kvalitou
disku... Mame jeste 2 Cheetahy a delaji takovy ramus, ze je slyset i
pres dvere servrovny... Pripomina mi to cirkularku...

Dekuji i za pripadne nakopnuti.

Zdravi
Honza Marek

--