"Odstaveni" vadneho bloku na disku

Vladimir Klejch kleo na penguin.mendelu.cz
Úterý Listopad 24 15:33:30 CET 1998

On Tue, 24 Nov 1998, Jan Marek wrote:

> Dobry den,
>
> Nevite, prosim, jak bych provedl $Subj.? Mame v serveru Barracudu a
> obcas mi hlasi SCSI ovladac, ze urcity (jeden) sektor nemuze cist a
> operace skonci. Zkousel jsem na tom disku proves napr.
> dd if=/dev/sdax of=/dev/null bs=64k, ale dojelo mi to vzdy jen k te
> chybe a dal jsem se nedostal.
> Da se nejak zjistit, ve kterem souboru se dotycny blok nachazi, abych ho
> mohl preinstalovat? Je to zrovna partition mountovana na /usr
>
> BTW mam dojem, ze Seagate v posledni dobe ma problemy s kvalitou
> [...]

Zdravim

A co zkusit e2fsck -cv /dev/... . Melo by to najit vadne bloky a taky to v
prubehu ukaze, ve kterem to byly souboru ...

	Zatim  ...
				Kleo

Vladimir `KLEO' Klejch     	Kleo na mendelu.cz
PS: Windoze95 nemuze byt virus ...
	Virus je inteligentne naprogramovany a neco dela  ...