"Odstaveni" vadneho bloku na disku

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Listopad 25 09:15:16 CET 1998

> Nevite, prosim, jak bych provedl $Subj.? Mame v serveru Barracudu
> obcas mi hlasi SCSI ovladac, ze urcity (jeden) sektor nemuze cist
> operace skonci.

Napada me, ze driv se pomoci formatovani low-level daly resit tyhle
problemy - radic si zapsal, ze kdyz ma jit na vadnou stopu, presune
hlavicky na nahtradni a samotne cteni pak probiha transparetne. pokud
vim, novejsi disky IDE nepodporuji low-level (nebo jen s velkymi
problemy), ale u SCSI bych aspon trochu podobnou vymozenost
predpokladal.

I kdyz na druhou stranu nikde neni psano, ze dotycny vadny sektor
zustane sam a pak je docela riziko na takovem disku mit dulezita
data.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s