"Odstaveni" vadneho bloku na disku

Karel Dudasek Karel.Dudasek na vtopu.army.cz
Středa Listopad 25 07:13:25 CET 1998

Jan Marek wrote:

> Dobry den,
>
> Nevite, prosim, jak bych provedl $Subj.? Mame v serveru Barracudu a
> obcas mi hlasi SCSI ovladac, ze urcity (jeden) sektor nemuze cist a
> operace skonci. Zkousel jsem na tom disku proves napr.
> dd if=/dev/sdax of=/dev/null bs=64k, ale dojelo mi to vzdy jen k te
> chybe a dal jsem se nedostal.
> Da se nejak zjistit, ve kterem souboru se dotycny blok nachazi, abych ho
> mohl preinstalovat? Je to zrovna partition mountovana na /usr
Ja jsem to u jednoho disku udelal tak, ze mam dve partition
a mezi nimi je mezera na ten cely cylindr. Protoze tam
tudiz nejsou data system do toho prostoru nesaha a mam pokoj.
Ovsem DOSovsky fdisk uz na ten disk nemuzu pustit.
Sekne se uplne vzdycky
= Karel Dudasek Karel.Dudasek na vtopu.army.cz =
= VTOPU                    Domu:            =
= Cs. odboje               Mirova 812       =
= 518 16 Dobruska          518 01 Dobruska  =
= tel.: +420-443-673693    +420-443-22509   =
= fax:  +420-443-21532                      =