RH5.1 a plug and play zvukova karta Avance /SB16 comp./

Martin Franta marty na wow.cz
Středa Listopad 25 10:15:52 CET 1998

Vazeni,
Za zadnych okolnosti se mi nepodarilo rozchodit %subject%
Po inicializaci v dosu a naslednem mekkem resetu a bootu do Linuxu se karta
neresetla, coz
je dobre. RH5.1 ji inicializuje jako SB16 dobre, ale pak tam nechodi. V
soundconfigu po nastaveni
neprehraje hudbu a dojde k chybe. Pri shutdownu se nepodari kartu resetovat.
BTW pod MickeySoft DOSem jde OK. Pod Win95 jen po upgrade z 3.11, kde se
drivery inicializuji
dobre. V W95 uz ne. W95 ji najde jako SB16, ovsem pak s temito ovladaci
nechodi.
Rekl jsem si, ze alespon v Linuxu by mi mohla slapat.
Marty, OK1JEF
http://www.qsl.net/ok1jef