hodiny rizene radiem

Středa Listopad 25 10:17:01 CET 1998

>     mame nejakou (asi ceskou) krabicku, ktera chyta z radia casovy signal a
> po seriovem portu to jde do PC. Na NetWare pro to je modul, ktery ovsem
> nefungoval podle nasich predstav (informace mam mlhave, protoze jde o
> vec starsiho data a pred mym nastupem u soucasneho zamestnavatele).
>     Zajima mne, zda mate zkusenost s touhle veci, popripade co je potreba k
> tomu, aby to PC mohlo fungovat jako ntp server (na Linuxu).

Ja si ridim kazdou hodinu (nebo na zacatku kazdeho spojeni) s providerem
cas pomoci ntpdate proti jeho serverum, ktere udrzuji presny cas. Na Novell
serveru bezi utilita RDATE.NLM, ktera kazdou hodinu synchronizuje cas s
Linuxem pres udp/time. Sluzbu time tusim poskytuje inetd vnitrne, je
potreba ji mit jen povolenou v inetd.conf. Zadne problemy jsem s tim jeste
nemel na rozdil od kolegy, kteremu radio obcas nakecalo divny cas a
prislusny obsluzny program se s tim nevyrovnal.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution