zase alpha

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Listopad 25 11:25:14 CET 1998

tak pani .. nastal mi zase problem ..

znazil som sa nabootovat alphu Decpc AXP 150 ( DEC 2000 model 300 AXP ) z
diskety a hlasi mi chybu "84 FAIL" pri prikaze

boot dva0

ale zahlasi mi ju aj pri

boot blabla

( cize to tipujem na no such device )

samozrejme, ze som zadal aj odporucane boot -fl i dva0 .. vysledok dtto

ostatne udaje:

ROM verion 1.3
Firmware 309

na diskete som mal jensen.img ( ale k tomu sa vlastne ani nedostal )

ked som zadal bootovat z CD (boot dka400), tak sa na device aspon odkazal
( akurat, ze CD nebolo bootovacie )

upgrade firmware sa nepodaril, pretoze to tiez blblo a hlasilo chybu, ze som
nezadal plne meno ( pritom subor jensfw.bin na diskete preukazatelne bol )

nemate niekto kopanec spravnym smerom ?

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying