T602 v dosemu

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Středa Listopad 25 11:29:43 CET 1998

Tomas Kouba <kouba na fzu.cz> wrote:

> Funguje nejaka jina aplikace pouzivajici grafiku?

   Funguje napriklad dviscr (EMTeXovsky zobrazovac dvi). Ovsem i na
ruznych superVGA pouze v nejakem dost spatnem rezimu (a mozna, ze pouze na
nekterych kartach).

> Funguje nejaka jina aplikace pouzivajici grafiku pres Borlandi BGI
> ovladace?

   Myslim, ze to ani tak neni problem v Borlandich ovladacich jako v tom,
jak se v DOSEMU ta ktera karta necha detekovat. Pokud se primo prepne na
v DOSEMU pro prislusnou kartu podporovany rezim, tak nejsou problemy.
Problem je, jak bez zatuhnuti zjistit, ktere rezimy jsou podporovane.

   BTW: Nevi nekdo, jak spustit v DOSEMU PKZIP/PKUNZIP a programy
pouzivajici ruzne DOS extendery? Asi je potreba neco dost dobre nastavit
v dosemu.conf...

--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229