routovani pres NT na I-net

Leos Literk literakl na risc.upol.cz
Středa Listopad 25 11:12:03 CET 1998

Nazdar,

mam problem s routovanim. Situace je takova - server NT a nejake
stanice, vse na jedne vetvi. NTycka maji dial-up. Z jedne stanice jsem
udelal linux a zacal konfigurovat sit. Mistni provoz mi fungoval. Pak
jsem se chtel pres NT server nakonektovat na internet. Za chvili vsak
nekdo priletel, ze mu zatuhl pocitac, mel tam nejaky 2 hodiny neulozeny
dokument a ze tam na serveru byla hlaska o konfliktu IP adres. A ja to
radsi vzdal.

Takze mam par otazek - je mozne (a jak) nastavit routing tak, aby se
veskere adresy mimo XXX.XXX.XXX.XXX poslaly na NT?
                     - bude to vubec fungovat? Jsou NT toho schopny?
		     - existuje nejaka jina cesta? (krome presunu modemu)
		     - muzete me nasmerovat na nejakou dokumentaci/knizku o sitich a
linuxu, abych nepracoval metodou pokusu a omylu? (NAG jsem uz cetl)

Diky
					LL