co rikate clanku o linuxu v PC WORLDu

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Listopad 25 16:54:19 CET 1998

On Tue, 24 Nov 1998, Pavel Kankovsky wrote:

> Hmm, cetl. Ale mel jsem dojem, ze by se lepe vyjimal v aprilovem cisle.
> On tam autor sice nepsal vylozene bludy (obcas mel i zatracene pravdu),
> ale na ty, ktere dosud neosvitil sv. Tucnak <g>, bude pouzity zpusob
> podavani zminenych informaci asi pusobit jako repelent.

Mam pro vas zpravu, ze tohoto cloveka docela dobre znam a prikladam
osvetlujici skutecnosti ke kauze PCW+Dolezal versus Linux world :)

Jelikoz je to clovek tak trochu expresivni, mel byt i tento clanek v
tomto duchu. Jeho vztahy k redakci PCW jsou takoveho druhu, ze jim tento
styl pripada prijatelny. Navic je casopis zameren na Okenice, cili to
nemel zadny z Linuxaru vubec cist...

Na zaklade i meho pomerne kritickeho nazoru tam byly pridany ty obrazky,
coz trochu vylepsilo celkovy dojem. K posouzeni jsem dostal clanek ve
chvili, kdy o jeho vytisteni jiz bylo rozhodnuto. Mel jsem posoudit
fakticke chyby, ale spis jsem se snazil urcit, pro koho to je napsano. To
s tim Linusem je fakt docela hrubka, jak by rekl cestinar a ja to prehledl.
PCW neni nijak zrovna cteny casopis, cili jsem si myslel, ze to stejne
zustane v propadlisti dejin. No nestalo se tak, dokonce i P.J. ml.
utratil za tento casopis, aby se presvedcil na vlastni oci...

Abych to uzavrel, tak autoru se dostalo pouceni ze neni radno sahati na
vysoke vedeni (mysleno Linux) pokud nema dostatecne zkusenosti a snad se
jeho spisovatelsky talent bude ubirat jinym smerem nez proti proudu
(linuxovemu, samozrejme).

S pozdravem
	Radek Vybiral

> --Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Czech Telecom--http://www.bojkot.cz ]
> "spt Telecom... ted zdrazujeme zitrek!" [ Engl. lang. info-- .../english/ ]

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |