gnome - libjpeg.so.6

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Listopad 25 22:47:43 CET 1998

Ivan Suchy wrote:

> Dobry den,
>
> pokusil som sa nainstalovat gnome z CD Jana Kasprzaka
> Red Hat Linux 5.1 pomocou instalacneho skriptu install-gnome.
> Dostal som chybove hlasenie, ze je potrebna kniznica libjpeg.so.6. Nasiel som u seba len libjpeg.so.62. Moze mi niekto poradit, ako na to?

Melo by stacit
ln -s libjpeg.so.6.0.1 libjpeg.so.6
Nevim proc, ale libjpeg.so.62 je v RH5.1 jenom symlink na libjpeg.so.6.0.1.
Pokud soubor libjpeg.so.6.0.1 nemate, budete muset znovu nainstalovat balik
libjpeg-6b-3.i386.rpm

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz