gnome - libjpeg.so.6

Brano Zarnovican zarnovican na pobox.sk
Čtvrtek Listopad 26 00:56:25 CET 1998

> pokusil som sa nainstalovat gnome z CD Jana Kasprzaka
> Red Hat Linux 5.1 pomocou instalacneho skriptu install-gnome.
> Dostal som chybove hlasenie, ze je potrebna kniznica libjpeg.so.6. Nasiel som u seba len libjpeg.so.62. Moze mi niekto poradit, ako na to?

Nejaky balik chcel po mne nieco podobne. Tusim sa to vyriesilo tym,
ze som naistaloval libjpeg6a-6a-2.i386.rpm. Nepamatam sa ci to
bolo aj v RH5.1, ale je to v distribucii RH5.2
libjpeg-6b-7.i386.rpm je asi spatne nekompatibilna s libjpeg6a-6a-2.i386.rpm

Osobne si myslim, ze koexistencia dvoch verzii jednej kniznice
je v RedHate vyriesena dost na houby. Verzia sa musi "priliepat"
k nazvu balika a la 'ncurses3'.

						BranoZ