OFFTOPIC: Latex a sazeni obrazku pod sebe.

Alexandr Malusek malusek na hroch.ujf.cas.cz
Čtvrtek Listopad 26 11:50:44 CET 1998

gardask na risc.upol.cz (Karel Gardas) writes:

>  omlouvam se za offtopic, ale uz par hodin se snazim dva obrazky (eps)
> vysazet pod sebe tak aby sedely "pixel na pixel", lec nedari se mi to.
> Nevedeli byste prosim nekdo jak na to?

V com je problem? Presneji: jake jsou ty neuspesne pokusy?

Jinak nedari-li se to v LaTeXu, je mozne ze 2 EPS obrazku udelat jeden
(take EPS) v xfigu. Tam si muzete EPS obrazky umistovat, zvetsovat,
doplnovat o popisy, ...  jak chcete. Bezne to pouzivam.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR